Nebunia asta cu Instagramul a început pentru mine prin ianuarie 2018. Târziu, să știi! Pentru cineva care se dorește a fi un brand solid în online, Instagramul ar trebui să fie o carte de vizită! Asta-i părerea mea!
Instagramul a devenit mai mult decât o platformă vizuală. Este un canal de comunicare prin care îți poți promova brandul. Eu una mi-am stabilit deja o strategie clară, pe care o respect 100%!
Stai să vezi ce idee genială mi-a venit! Că tot am acumulat atâtea lucruri interesante despre Insta, pe la sfârșitul anului trecut am început să le vorbesc și altora despre acest subiect! Și uite-așa am pus pe picioare un workshop pe care îl dedic tuturor celor care sunt în stadiul în care am fost și eu la începutul lui 2018.
Workshop-ul se numește ”Primii Pași pe Instagram”, iar în luna martie am organizat deja ediția cu numărul 3.
Despre Instagram găsești cu siguranță foarte multe informații. Însă, ca în orice domeniu, nimic nu dă rezultate dacă nu este pus în practică. Ceea ce știai deja!
Acesta este și motivul pentru care am ”tradus” într-o manieră creativă, zic eu, câteva detalii legate de Insta. Le-am dat o interpretare mai prietenoasă pentru utilizatorii care sunt la început de drum.
Nu o spun eu, dar hashtag-ul e la modă!
Mănânci o înghețată, îi pui hashtag #inghetata #icecream. Ieși la cafea cu prietenii, pui și un hashtag #coffeewithfriends. Mergi la mall, la cinema, nu se poate fără hashtag! #megamall #movienight
Cum traduc eu un hashtag?
Foarte simplu! Imaginează-ți Instagramul… de fapt, imaginează-ți toată social- media, ca pe un mare calculator. În partiția D a calculatorului avem, în general, mai multe foldere. Fiecare folder are un nume, care ne indică conținutul: fotografii, documente scanate, e-books, cursuri etc.
Un hashtag reprezintă denumirea fiecărui folder.
De aceea, fiecare postare pe care o facem pe Instagram sau pe Facebook, cu un anumit hashtag, se va duce în folderul respectiv. Adică în colecția de postări care stau sub hashtagul pe care l-am folosit.
Iar dacă folosești hashtaguri ”nepotrivite”, să spun așa, postarea ta nu va fi descoperită de alți utilizatori ai platformei, nici în vecii vecilor! De ce? Pentru că nimeni altcineva nu l-a mai folosit! Aviz amatorilor de #aziamchefsastauinpat #cucopiiilaplimbareprinparc :)).
Acesta este motivul pentru care, un brand care își dorește o imagine bună în online, folosește Instagramul ca pe un instrument de promovare. Iar postările au hashtag-uri relevante pentru imaginea sa!
În acest mod, conținutul postat cu un anumit hashtag va apărea alături de alte postări, iar brandul respectiv are o expunere mai bună.
De asta îi punem hashtag!
Apropo! Dacă ai chef să vii la workshopul meu, îl găsești ușor după hashtag-ul #primiipasipeinstagram.
Să știi că la workshop nu vorbim numai despre #. Ne place să socializăm și să râdem mult!
Tu în ce relație ești cu Instagramul? 🙂 Folosești corect hashtagurile?
***
Pe mine mă găsești peste tot în social media @mamapetoc. Mărturisesc că apreciez fiecare feedback pe care îl primesc, de accea te invit să-mi scrii părerea ta într-un comentariu.