Secom, o promisiune de sustenabilitate- un raport din perspectiva impactului social, economic si de mediu

0

Recent am primit vestea că Secom a lansat primul raport de sustenabilitate. M-am bucurat mult pentru că, dacă ar fi să mă întrebe cineva dacă am un brand de încredere, chiar aş răspunde că acela este Secom! De câțiva ani am în trusa mea de îngrijire a tenului produse de la ei, în special din gama Andalou, pentru vitamine şi suplimente pentru toată familia tot la Secom ajung şi, de câte ori doresc să fac cadou unei prietene, ştiu că la Secom găsesc sigur ceva de calitate!

Pentru că mă consider nu numai o fană, dar şi o prietenă a Secom® Healthcare Group – lider de autoritate pe piața de suplimente alimentare din România, am primit cu entuziasm vestea raportului despre sustenabilitate.

Raportul prezintă o analiză completă și transparentă a activității derulate între ianuarie 2020 – decembrie 2021, din perspectiva impactului social, economic și de mediu, precum și obiectivele asumate pentru perioada următoare, pentru creșterea sustenabilă a companiei.

„Am ales să începem acest proces în mod voluntar, deși nu intrăm sub incidența legislației privind raportarea non-financiară, deoarece credem că fiecare dintre noi, persoană fizică sau companie, indiferent de dimensiunea activității sale economice, are responsabilitatea de a lăsa o lume mai bună generațiilor viitoare”, declară Lucia Costea, cofondator și CEO Secom® Healthcare Group.

Raportul Alegem responsabil pentru un viitor mai sănătos a fost realizat după standardele internaționale Global Reporting Initiative (GRI), împreună cu echipa de consultanți The CSR Agency, și este rezultatul unei analize complexe, care a implicat consultarea a peste 1340 de stakeholderi externi și interni și radiografierea profundă a activității companiei desfășurate în 2020 și 2021.

Strategia de sustenabilitate a Secom® Healthcare Group se concentreaza  pe 5 directii prioritare de actiune: Etica pentru performanta in afaceri, Calitate pentru sanatate, Dezvoltare pentru echipa, Implicare pentru comunitate, Eficienta pentru mediu, pe fiecare dintre acestea compania asumandu-si obiective concrete, pe termen scurt, mediu si lung, care se regasesc in cadrul raportului de sustenabilitate 2020 & 2021   – paginile 112-121.

Articolul precedentArdeiul iute
Articolul următor“Terapia” care nu e terapie
MAMAPETOC.RO este spațiul meu de exprimare, un blog care ori îți place, ori nu-ți place :) Dacă decizi că-ți place, vei găsi aici o mulțime de subiecte care să te inspire, despre tot ce înseamnă viața unei femei moderne, a unei mame care a decis să iasă din bula mămiciei, care îndrăznește să fie prioritatea numărul 1 în lista ei de prorități și să trăiască așa cum îi place. aici.
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Pentru a lăsa un comentariu trebuie să fiți de acord cu:
Please enter your name here