O știu pe Sonia Argint- Ionescu de anul trecut, după ce am admirat-o la Social Media for Parents, eveniment la care a avut rolul de moderator. Mi-a plăcut autenticitatea ei și felul în care a vorbit unui pubic atât de numeros, mai ales că, vorbitul în public era pentru mine un mare coșmar. Între timp, am luat măsuri, dar asta este o altă poveste, pe care am s-o spun la momentul potrivit.
Ca să revin la Sonia, am avut ocazia să o revăd zilele trecute, la unul dintre evenimentele la care am participat. Este vorba de o petrecere tematică, organizată cu ocazia lansării unei noi ediții a revistei GETT’S Men Highlights Magazine. Ştiam de această revistă şi nu de puține ori i-am răsfoit paginile. Am fost plăcut surprinsă când am văzut-o pe coperta revistei pe fondatoarea #theDOER.
Cu părul cârlionțat și cu o atitudine foarte cool, ea apare pe copertă dar și într-un pictorial. Mi-au plăcut toate ținutele alese, makeup-ul și tema ”Brits are coming”, aceeași cu tema petrecerii la care am fost invitată.
Pictorialul cu aer brittish din GETT’S Men Highlights Magazine a fost realizat de fotograful Oltin Dogaru. Sunt convinsă că toate detaliile pentru ediția de vară a revistei au fost analizate cu minuțiozitate de Jaqueline Enciu- redactorul șef al revistei, pe care am și cunoscut-o la party.
După un cocktail cu rodie și lime, am asistat la o sesiune de styling. A fost o demonstrație live a răsfățului de care beneficiază bărbații care aleg să-și facă o schimbare de look sau, pur și simplu, vor să se lase pe mâna unui barber profesionist din saloanele GETT’S Men. Aviz amatorilor! 🙂
Cu o experiență de 7 ani în domeniul printului, GETT’S Highlights Magazine este o revistă glossy ce promovează latura inspirațională și accesibilă a frumuseții și stilului de viață GETT’S și al partenerilor care împărtășesc aceeași viziune. Lansată în decembrie 2011, revista trimestrială reunește în paginile ei informații relevante din domeniul beauty, fiind o revistă glossy ce se diferențiază de alte publicații prin conținut și structură.
”GETT’S Highlights Magazine reunește în paginile sale articole despre tunsoare, coafură, culoare, cosmetică, stil, modă, machiaj, colecții, accesorii, sănătate, călătorii, lifestyle, gadget-uri, etc, diferențiindu-se de presa glossy prin perspectiva și experiența profesională a creatorilor de imagine și a profesioniștilor în estetică asupra subiectelor tratate, cât și prin abordarea diferită a pictorialelor, în sensul creării unor lookuri pentru vedete, altele, decât cele pe care le poartă zilnic”, a transmis Jacqueline Enciu, invitaților.
Începând cu acest număr, revista are 120 de pagini și 2 secțiuni distincte, pentru femei și pentru barbati, cât și copertă dublă (2 coperte).
“În primul rând, proporția clienților bărbați în GETT’S a crescut constant de la an la an, până la 37% și un total de 40.000 conturi de clienți. Evident, aceștia au zone de interes diferite și nevoie de informații personalizate. În al doilea rând, pentru că lumea s-a schimbat, și anumite clișee despre cum trebuie să arate bărbații s-au schimbat și ele. Sunt alte criterii de estetice, masculine. Astfel, din încercarea de a împărtăși puțin din experiența noastră, a luat ființă GETT’S MEN Magazine. Un om care arată bine, se simte bine, este mai pozitiv, mai sociabil, mai plăcut pentru cei din jur, mai iubit și apreciat atât în plan profesional cât și în plan personal. Vom aborda teme de care și eu ca bărbat sunt interesat, cum ar fi: tehnologie, gadgeturi, stiluri de tunsoare, barbă,vestimentar, de viață.” a declarat Lucian Miess, owner GETT’S Salons.
M- am bucurat de această petrecere la care buna dispoziție și relaxarea au fost pe ordinea de zi. Am privit-o ca pe un premiu binemeritat mai ales că, în ultimele luni m-am concentrat mai mult pe muncă și chiar simțeam nevoia să ies din modul ”workaholic”.
Voi ați răsfoit revista? Cum vi se pare pictorialul despre care v-am povestit?
GETT’S Men Highlights Magazine se găsește în toate saloanele GETT’S.
Dacă vă plac articolele mele vă invit să mă urmăriți pe Facebook (mamapetoc.ro), Instagram (mamapetoc) sau Pinterest. Și nu uitați că orice like, share sau inimioară, înseamnă apreciere și susținere pentru oricare blogger de pe planeta asta. 🙂
HAi ca eram dragute! Mai mergem?
Da, sa stii ca eram dragute! Si vreau sa mai iesim in formula asta! Pupici, Diana!