Interviu cu Armina Letiția Popeanu, founder&designer Lyria, despre poveștile genților pictate, stil vestimentar și mult… zâmbet #romancadesucces #romancafrumoasa

0

Cunosc mulți oameni care, într-o împrejurare sau alta, mi-au dezvăluit o parte din visurile lor. Norocoasa de mine!

O bună prietenă mi-a spus că visează să își deschidă o cafenea, iar colega din facultate mi-a dezvăluit pe atunci, că visează să se facă psihoterapeut și să lucreze cu copiii. Iar alți prieteni mi-au spus că visează la ziua în care vor merge la job, cu zâmbetul pe buze. Pentru mulți dintre ei, visul ăsta încă este departe.

Pentru alții însă, visul s-a transformat în realitate.

În urmă cu aproximativ un an cunoșteam o femeie frumoasă, veselă, cu un zâmbet uluitor. Eram la un eveniment de lansare a unei noi colecții de genți Lyria. Iar cea care umplea încăperea cu o energie debordantă, femeia stilată și radiantă pe care o urmăream cu admirație, era chiar creatoarea genților Lyria, Armina Letiția Popeanu.

Pentru că sunt o fire curioasă, iar curiozitatea m-a împins să aflu mai multe despre ea, am aflat că Armina este unul dintre oamenii care au reușit să transforme un vis, în realitate. O realitate pe care o trăiește zilnic, cu zâmbetul pe buze!  

De profesie arhitect, Armina Letiția Popeanu a conceput și clădit un brand puternic, iubit de foarte multe dintre  românce. La temelia brandului Lyria stă experiența Arminei ca și arhitect, decorator de interioare, de designer vestimentar, stilist şi, de curând, de designer de pantofi.

Toate aceste preocupări ale Arminei au format un puzzle perfect, alături de pasiunea ei pentru călătorii, pentru culori, texturi, forme și pentru povești.

Armina aduce în viețile noastre frumosul, prin simpla ei prezență, prin zâmbetul ei molipsitor și prin gențile pictate Lyria.

Iar azi, ea se alătură româncelor care fac lucruri frumoase, care îi inspiră pe ceilalți prin perseverență, feminitate și atutudine, în Campania mea de suflet #româncădesucces #româncăfrumoasă.

Recent, am ”provocat-o” pe Armina la o discuție despre stil, antreprenoriat și… frumusețe. După ce am recitit răspunsurile ei, pot să spun că, într-adevăr, este o româncă de succes, o româncă tare frumoasă!

Q: Consider că ești o femeie cu un stil vestimentar unic, autentic. Cât de mult ții cont de tendințele în modă atunci când îți cumperi o piesă vestimentară nouă?

A: Deloc 😊. Am un stil definit, o garderobă unitară, dacă îmi place o piesă vestimentară și mă avantajează, o cumpăr. Cumpăr cu drag de la designeri români și de la câteva branduri românești. Tendințele trec, piesele vestimentare cu adevărat valoroase te vor pune în valoare și te vor face să întorci priviri și peste câteva sezoane.

Q: Pornind de la experiența ta, îmi poți ​spune în ce măsură contează felul în care ne îmbrăcăm? Hainele și accesoriile pe care le purtăm fac parte din mesajul pe care îl transmitem celor din jur?

A: Contează să ne simțim bine în hainele pe care le purtăm, să ne pună în valoare, să ne avantajeze. Multă vreme nu am considerat că hainele contează într-o mare măsură, dar cred că ele pot face diferența în anumite situații și te reprezintă. Dar nu uita, tu le porți pe ele, nu ele pe tine.

Q: Armina, ai un style icon?

A: Am câțiva designeri pe care îi urmăresc și care mă inspiră. Nu am un style icon pe care să îl urmez sau cu care să mă identific 100% și cred că este minunat că fiecare este diferit.

Q: Cum este femeia Lyria? Cum descrii stilul pe care îl abordează?

A: Are un stil bine definit, se remarcă în mulțime, este sigură pe ea. Accesorizează orice ținută cu un zâmbet natural. 😊

Q: Care este cea mai îndrăgită/cumpărată geantă Lyria?

A: Sebille Red Poppies. Are o poveste romantică, un balans cromatic optim, inspiră delicatețe, dar și multă forță. În plus, este o geantă smart-casual, ușor de purtat.

Q: În colecțiile Lyria am regăsit foarte multe flori și motive tradiționale. Care crezi că sunt florile preferate ale clientelor tale?

A: Toate femeile adoră florile. Macii sunt cu siguranță preferații Doamnelor din Clubul Lyria. Mie personal îmi plac mult florile. Probabil că dacă nu aș fi făcut switch-ul arhitectură-modă, l-aș fi făcut spre design floral.

Q: Ce te inspiră în stilul vestimentar pe care îl abordezi? Dar în creațiile tale?

A: Mă las inspirată de majoritatea lucrurilor din jurul meu: îmi place să călătoresc, să cunosc alte culturi, să ascult povești de viață. Cel mai adesea am câte o străfulgerare, o mai las să se așeze puțin, dacă revine știu că este câștigătoare.

Q: Din punctul meu de vedere, brandul Lyria reflectă, într-o foarte mare măsură, spiritul românesc autentic. Văd la Lyria un mix de elemente specifice românilor. Cât de importante sunt valorile, tradițiile și obiceiurile românești în brandul pe care l-ai creat?

A: Lyria este un brand românesc. Este purtat de multe Doamne în țară, dar și nenumărate Doamne din diasporă. Cred că este minunat să poți avea un accesoriu care să facă trimitere subtilă către câteva elemente care și-au pus amprenta asupra ta. În fiecare an în preajma Zile Internaționale a IEI, am lansat câte o colecție capsulă de genți care spun povești inspirate de arhitectura vernaculară românească sau simbolurile tradiționale.

Q: Te rog să-mi dai 3 exemple de piese statement (inclusiv accesorii) care, în opinia ta, n-ar trebui să lipsească din garderoba unei femei.

A: O geantă de calitate, care să reflecte stilul nostru (când spun o geantă mă refer la faptul că, ideal, ar trebui să avem minimum 3-5, pe care să le purtăm alternativ, în funcție de activitatea noastră), pantofi versatili și un pardesiu/palton/trenci. Fiecăreia dintre noi i se potrivește altceva, cred că sfatul ar trebui personalizat 😊.

Q: Ce sfat i-ai da unei tinere antreprenoare, la început de drum?

A: Să fie ambițioasă, să creadă în ea și în forțele ei și să aibă răbdare. Multă.

Q: Îmi poți spune cu ce piedici majore te-ai confruntat de-a lungul timpului în creșterea brandului Lyria?

A: La început am avut o relație furtunoasă cu furnizorii, era greu să înțeleagă că nevoile mele sunt diferite față de cele ale unui retailer. În ultimul an am avut o relație cu “ups and downs” cu forța de muncă calificată din România.

Q: Care sunt punctele forte ale brandului Lyria? Ce îl diferențiază? Ce se vorbește despre Lyria?

A: Lyria spune povestea ta. Povestea ta pictată. La începutul activității Lyria, am luat mult contact direct cu clientele finale Lyria, lucru care mi-a fost de mare ajutor. Surpriza, reacția la cald a unei Doamne Lyria, atunci când vede pentru prima dată povestea ei, nu se compară cu niciun feedback scris.

Q:  ​Mi-ai putea dezvălui cu ce vine nou  Lyria în 2018?

A: Câteva direcții noi: o linie de genți mai simple, inspirată de formele geometrice; pantofi, pe care sperăm să îi lansăm vara aceasta, iar în toamnă o serie de experiențe care să apropie mai mult clienții de fascinanta lume a pielii naturale.

***

Îi mulțumesc Arminei încă o dată pentru deschiderea ei și pentru frumoasele povești pe care le pictează și care însoțesc româncele zi de zi!

Tu cunoști povestea genților pictate Lyria? Știai că aceste povești sunt aduse la viață de mâinile și sufletul frumos al Arminei?

Dacă îți place Campania #romancafrumoasa #romancadesucces, te invit sa urmaresti hastagurile pe Facebook si pe Instagram.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Pentru a lăsa un comentariu trebuie să fiți de acord cu:
Please enter your name here